Forum Magazynu Perkusista

Forum perkusistów
Obecny czas: 22 Lis 2017 16:44




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Kowal
 Temat postu: Zildjian ZBT
PostWysłany: 01 Kwi 2010 22:24 
Offline
Garotłuk
Awatar użytkownika

Posty: 4
Witam . Zastanawiam się nad kupnem crash-a 16 z tej serii Zildjiana , lecz słyszałem o nich wiele opinii i chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej o brzmieniu tej blaszki . Jaki ma charakter , czy długo wybrzmiewa itp. itd.
Z góry wielkie dzięki :) .


Góra
 Profil  
 
 
troll885
 Temat postu: Re: Zildjian ZBT
PostWysłany: 04 Maj 2011 21:02 
Offline
Garotłuk
Awatar użytkownika

Posty: 1
Nie pakuj sie w ZBT!Blaszki z tej serii nie sa warte swojej kasy.Duzo lepiej brzmi w tej cenie (i klasie)np.alchemy pro art,choc juz seria art brzmi naprawde przyzwoicie.Sam posiadalem komplet zbt,crash 14,16,18, i hh 13"i pozbylem sie tego bardzo szybko.Blachy maja bardzo suche,i krotkie wybrzmienie,sa bardzo "twarde"co znaczy ze trzeba w nie lac z calych sil,co nie czyni ich wszechstronnymi.Najlepiej z tej serii chodzi Hi hat 13".Sprecyzowany "cyk"na otwartym ladnie szelesci.Pzdr.


Góra
 Profil  
 
 
pacioziom123
 Temat postu: Zildjian ZBT
PostWysłany: 27 Cze 2011 22:58 
Offline
Garotłuk

Posty: 2
Jak masz dużo kasy to kup Sabian hhx Crash ten talerz jest dla Mnie najlepszy a jak nie masz kasy to kup to co kolega wyżej poleca ;)


Góra
 Profil  
 
 
Mrówa
 Temat postu: Zildjian ZBT
PostWysłany: 29 Cze 2011 22:41 
Offline
Pałker
Awatar użytkownika

Posty: 208
Alchemy to moim zdaniem szrot jakich mało. Ja niedawno okazyjnie zaopatrzyłem się w cały set ZBT i nie ukrywam, że skorzystałem z ciekawości bo okazja, ale od dawna używam też właśnie Sabianów.

_________________
Osca4Drums
Whiterose


Góra
 Profil  
 
 
strongboy
 Temat postu: Zildjian ZBT
PostWysłany: 05 Kwi 2013 11:01 
Offline
Garotłuk
Awatar użytkownika

Posty: 3
Mrówa napisał(a):
Alchemy to moim zdaniem szrot jakich mało. Ja niedawno okazyjnie zaopatrzyłem się w cały set ZBT i nie ukrywam, że skorzystałem z ciekawości bo okazja, ale od dawna używam też właśnie Sabianów.
nie narzekam na moje pierwszw zbt:-)szklisty dzwiek...dlugo wybrziewaja.zalezy tez jak je potraktujesz....cykanie fajne na zamknietym hit hat....natomiast gdy jest zamkniety ma ta moc.przyjemny zestaw.sprawdzil sie w studio....w sam raz do rockowej muzy


Góra
 Profil  
 
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group